Nejčastější otázky našich zákazníků

99 % odpovědí na vaše otázky najdete právě zde!

Pokud byste si přesto nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat.

Objednávka v Eppi Objednávka v Eppi Poradíme s tím, jak u nás objednáte i co získáte poté
  • Jak si objednat šperk?

    Už máte svého favorita? Pak jej jednoduše vložte do nákupního košíku přes zelené tlačítko “Přidat do košíku” napravo od obrázku produktu. V dalším kroku si můžete vybrat, jak bude vypadat váš balíček a následně se přesunete do nákupního košíku. V tomto kroku můžete vložit slevový kód a nebo rovnou přejít k placení stiskem tlačítka “Přejít do pokladny”. Nyní už, díky jednoduchým pokynům, svou objednávku úspěšně dokončíte. Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat.

  • Kdy ke mně šperk dorazí?

    Zboží, u kterého vidíte ikonku 48 h, k vám dorazí max. do 2 pracovních dnů. Pokud tuto ikonku nevidíte, nakoukněte do části DODÁNÍ pod detailním popisem šperku. Standardní doručení se pohybuje mezi 7-28 dny. Máte přesný termín, kdy šperk potřebujete? Sdělte nám ho a my uděláme maximum pro to, aby váš šperk dorazil včas.

  • Dostanu šperk v krabičce?

    Ano, každý šperk je bezpečně uložený ve speciální krabičce, kterou v základní verzi získáte ke své objednávce zdarma. Pokud však máte zájem o nadstandardní balení, nabízíme možnost krabičku změnit a za výhodnou cenu získat ke své objednávce jinou. Konkrétní krabičku je možné vybrat po vložení šperku do nákupního košíku.

  • Je součástí objednávky i dárkové balení?

    Dárkové balení je u nás samozřejmostí a vybrat si ho můžete v kroku následujícím po přidání šperku do košíku. Efektní prezentaci totiž považujeme za základ vaší radosti a našeho úspěchu :)

  • Co dalšího kromě šperku najdu v balíčku od Eppi?

    Objednaný šperk k vám vždy dorazí ve speciální krabičce a dárkovém balení společně s: (bodově) certifikátem, slevovým kupónem, čistícími hadříčky, návodem, jak se o váš klenot starat a malým překvapením

  • Jaké jsou výhody nákupu šperku u Eppi?

    Nákup šperku u nás má hned několik praktických výhod a všechny jsou zcela ZDARMA. V případě, že se vám šperk nezalíbí nebo nebude sedět jeho velikost, máte od nás 60denní záruku vrácení peněz bez udání důvodu (neplatí pro šperky na míru). Na Eppi šperky se navíc vztahuje doživotní záruka, úprava velikosti zlatých a platinových prstenů či oprava drobných poškození. Samozřejmostí je pak i profesionální čištění šperku.

  • Jak se dozvím, v jaké fázi se má objednávka nachází?

    Vaši objednávku vám vždy potvrzujeme telefonicky a kontaktujeme vás i před jejím samotným odesláním. Pokud je u šperku delší dodací lhůta, průběžně vás informujeme o fázi rozpracovanosti buď telefonicky nebo e-mailem. V případě, že na nás máte jakékoliv otázky, kontaktujte nás telefonicky, přes e-mail či Livechat.

  • Jak mohu uplatnit slevový kupón či jiný slevový kód?

    Slevový kód zadejte při vytváření objednávky v nákupním košíku. Rozklikněte tlačítko “Uplatnit slevové kupóny nebo výherní kód” a vložte jej do políčka “Uplatnit slevový kupón”. Sleva se vám následně automaticky odečte.

  • Jak mohu uplatnit výherní kód ze stíracího losu?

    Výherní kód zadejte při vytváření objednávky v nákupním košíku. Rozklikněte tlačítko “Uplatnit slevové kupóny nebo výherní kód” a vložte jej do políčka “Zkusili jste svoje štěstí?”. Výhra se vám automaticky přidá k vaší objednávce.

  • Nesu za šperk zodpovědnost před doručením?

    Nebojte, za šperk do doby, než vám bude předán do ruky, žádnou zodpovědnost nenesete.

  • Jak mohu objednávku zrušit?

    Zavolejte nám, nebo napište přes e-mail či Livechat. Objednávku v systému zrušíme a vy již nemusíte nic řešit.

  • Chci ještě něco doobjednat. Jak na to?

    Tomu rozumíme. Šperků není nikdy dost :) Vytvořte tedy další objednávku a do poznámky napište, že se jedná o dodatečnou objednávku. My už se postaráme o to, aby vám všechny šperky dorazily v jedné zásilce.

  • Jaká je na šperk záruka?

    Každý náš šperk se může pochlubit doživotní zárukou. V případě, že by mělo zboží výrobní závadu, vyměníme a opravíme jakoukoli jeho poškozenou část. Pokud nebude oprava možná, nabídneme vám vaše peníze zpět.

Ponákupní servis Ponákupní servis Jak na výměnu nevhodného zboží i uplatnění záruky
  • Co když se šperk nebude líbit nebo nebude velikostně sedět - mohu jej vrátit?

    Nelíbí nebo nesedí? Nevadí! Zavolejte nám, nebo napište přes e-mail či Livechat. Rádi vám pomůžeme s výběrem jiného šperku či velikosti. Ke každé objednávce navíc získáváte 60denní záruku vrácení peněz za zboží, které vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje. Avšak pozor - tato záruka se nevztahuje na šperky na míru.

  • Chci šperk vrátit, jak mám postupovat?

    I taková situace může nastat a proto nabízíme možnost nenošený šperk do 60 dní bez udání důvodu vrátit. Pokud se tak rozhodnete, kontaktujte nás, prosím, a domluvíme s vámi další kroky (více podrobností o podmínkách pro vrácení produktů najdete v Obchodních podmínkách).

  • Koupili jsme prsten, ale velikost nesedí. Dá se jeho velikost upravit?

    Velikost zlatých a platinových prstenů se většinou upravit dá. V rámci našich služeb máte dokonce jednu jejich úpravu velikosti zcela zdarma (maximálně o 3 velikosti). Záleží ale na typu prstenu. Každou žádost o úpravu proto posuzujeme indivuálně a je třeba ji předem konzultovat. Velikost stříbrných prstenů však neupravujeme.

  • Co mám udělat, pokud chci změnit velikost prstenu?

    Pokud vám prsten velikostně nevyhovuje, nejprve nás, prosím, kontaktujte. Bude-li úprava velikosti možná, domluvíme s vámi další kroky (více podrobností o podmínkách pro úpravy velikosti produktů najdete v Obchodních podmínkách).

  • Jaký je postup pro opravu šperku?

    Každý šperk před odesláním pečlivě kontrolujeme a za všechny naše produkty ručíme. Pokud byste přeci jen u svého šperku odhalili výrobní vadu, na naše náklady ji opravíme nebo vám dodáme šperk nový. V případě, že se šperk poškodí při nošení, rádi se o něj postaráme a uděláme vše pro to, abychom ho vrátili do původního stavu. Ať už se jedná o jakoukoli závadu, nejprve nás, prosím, kontaktujte. Na základě vašeho konkrétního požadavku s vámi domluvíme další kroky (více podrobností o podmínkách pro opravy produktů najdete v Obchodních podmínkách).

  • Můj šperk potřebuje vyčistit, mohu vám ho zaslat?

    Každý šperk se nošením opotřebuje a občasné vyčištění mu jedině prospěje. Základní péči mu snadno poskytnete i doma, tu odbornou však nechte na nás. Každý rok vám, v rámci doživotní záruky, váš Eppi klenot profesionálně vyčistíme a opravíme drobné závady. Věřte, že zpátky jej dostanete zase jako nový. Pokud chcete tuto službu využít, nejprve nás, prosím, kontaktujte. Domluvíme s vámi další kroky (více podrobností o podmínkách pro vrácení produktů najdete v Obchodních podmínkách).

  • Jak mám zabalit šperk, který vám chci poslat?

    Šperk se řadí mezi křehké zboží a je tedy vhodné ho vložit do původní krabičky, aby se předešlo jeho možnému poškození. Krabičku obalte bublinkovou fólií a odešlete ve větší obálce společně se zpáteční adresou.

  • Jaký typ zásilky mám pro odeslání zvolit?

    Do chvíle, než k nám šperk dorazí, za něj neručíme. Je proto vhodné zásilku pojistit. Doporučujeme zvolit cenné psaní pojištěné na částku odpovídající hodnotě šperku. V některých případech vám můžeme proplatit část poštovného, vše je ale třeba předem zkonzultovat (více podrobností o možnostech proplacení poštovného najdete v Obchodních podmínkách).

Výběr šperku Výběr šperku Jak zvolit správnou velikost šperku nebo ideální materiál?
Doprava, platba Doprava, platba Možnosti platby a vyzvednutí šperku na jednom místě
  • Jak mohu šperk zaplatit?

    Objednávku můžete zaplatit kartou online, bankovním převodem, hotově či kartou při převzetí zboží nebo hotově na dobírku. U objednávek nad 10 000 Kč je však předem vyžadována záloha ve výši 20 % z ceny objednávky.

  • Kolik mne stojí poštovné?

    Poštovné je na nás! Za dopravu tedy neplatíte nic. Máme zkrátka radost, když vy máte radost :)

  • Jaké přepravní společnosti používáte?

    O doručení našich zásilek v ČR a na Slovensku se starají společnosti DPD a Česká pošta. Výsledný výběr je pouze na vás a zvolit si jej můžete v konečné fázi objednávky. Pro balíčky do ostatních zemí využíváme službu DHL.

  • Mohu si šperk převzít osobně?

    Samozřejmě! Rádi vás přivítáme v našem pražském showroomu na adrese Vodičkova 791/41, 110 00 Praha 1. Avšak pokud máte blíž naši slovenskou pobočku, neváhejte nás kontaktovat a dohodnout si s námi převzetí v našem bratislavském showroomu na adrese Hviezdoslavovo námesti 7, 811 02 Bratislava. Stačí se s námi jen domluvit na datu a hodině předání a vše pro vás připravíme s největší péčí.

  • Zasíláte šperky do zahraničí?

    Ano, šperky posíláme kurýrem DHL do celého světa. Doručení do zemí EU/EHP je pro zásilky v hodnotě nad 40 000 Kč zdarma, pro ostatní je zpoplatněno částkou 1 000 Kč. Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, kontaktujte nás prosím. Podmínky s vámi domluvíme individuálně.