Nejčastější otázky našich zákazníků

99 % odpovědí na vaše otázky najdete právě zde. Pokud byste si přesto nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat.

  • Objednávka v Eppi

    • Jak si objednat šperk?

      Našli jste svého favorita? Jednoduše ho vložte do nákupního košíku pomocí tlačítka „Do košíku“. V dalším kroku si vyberte, jak bude vypadat váš balíček - můžete si vybrat typ krabičky, balení a další dárečky. Dále se přesuňte do nákupního košíku. Tady můžete vložit slevový kód nebo rovnou přejít k výběru dopravy, kde je nutné uvést vaše kontaktní údaje. Nakonec přejďete do pokladny, zvolte způsob platby a objednávku dokončete. Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit.

    • Jak si mohu založit uživatelský účet?

      Při své první objednávce si u nás automaticky založíte uživatelský účet. Během vyplňování kontaktních údajů pro doručení objednávky si také můžete zvolit vlastní přihlašovací heslo. Pokud vlastní heslo nezadáte, bude vám vygenerováno a zasláno na uvedený e-mail.

    • Kdy ke mně dorazí šperk, který máte skladem?

      U každého produktu najdete dobu dodání a informaci o skladové dostupnosti. Zboží skladem k vám dorazí do druhého pracovního dne, a to při objednání ve všední den do 12:00. Pokud neplatíte na dobírku či při převzetí, zásilky expedujeme až po jejich uhrazení. Doporučujeme tedy volit online platební metody, abychom nemuseli čekat na platbu převodem. Máte přesný termín, kdy šperk potřebujete? Dejte nám vědět a my uděláme maximum pro to, aby vám balíček dorazil včas.

    • Kdy ke mně dorazí šperk, který je na objednávku?

      U každého produktu uvádíme dobu dodání. Standardní doručení se pohybuje mezi 7–28 dny. Tahle doba se počítá od okamžiku uhrazení minimální 30% zálohy z celkové ceny objednávky. Máte speciální termín, kdy šperk potřebujete? Dejte nám vědět a my uděláme maximum pro to, aby balíček dorazil včas.

    • Stihnete šperk na objednávku dodat i dříve než v uvedené dodací době?

      Pokud máte speciální termín, do kterého šperk potřebujete, můžete u vybraných šperků využít možnosti expres výroby či dodání, a to s příplatkem 15 - 25 % z ceny šperku. Záleží, o jaký šperk máte zájem. Podrobnější informace k expres poplatku naleznete v Obchodních podmínkách.

    • Dostanu šperk v krabičce?

      Ano, každý šperk je bezpečně uložený ve speciální krabičce, kterou v základní verzi získáte ke své objednávce zdarma. Pokud máte zájem o nadstandardní dárkovou krabičku, můžete si ji za výhodnou cenu vybrat přímo v objednávce po vložení šperku do nákupního košíku.

    • Je součástí objednávky i dárkové balení?

      Krásný šperk si zaslouží dokonalý obal, proto je pro nás dárkové balení samozřejmost. :) Konkrétní balicí papír si můžete vybrat v kroku, který následuje po přidání šperku do košíku.

    • Co dalšího kromě šperku najdu v balíčku od Eppi?

      Objednaný šperk vždy posíláme ve speciální, dárkově zabalené, krabičce. Ke každému šperku navíc dostanete:

      • certifikát,
      • slevový kupón,
      • čisticí hadřík,
      • návod, jak se o váš klenot starat,
      • a malé překvapení. :)
    • Jaké jsou výhody nákupu šperku u Eppi?

      Nákup šperku u nás má hned několik praktických výhod a všechny jsou zcela ZDARMA. V případě, že se vám šperk nezalíbí nebo nebude sedět jeho velikost, máte 60denní záruku vrácení peněz bez udání důvodu (neplatí však pro šperky na míru včetně personalizovaných). Na Eppi šperky se navíc vztahuje doživotní záruka, která zahrnuje jednu úpravu velikosti zlatých a platinových prstenů zdarma. Samozřejmostí je pravidelné profesionální čištění šperku.

    • Jak se dozvím, v jaké fázi se má objednávka nachází?

      Objednávku vám vždy potvrzujeme telefonicky a kontaktujeme vás i před samotným odesláním. Pokud je u šperku delší dodací lhůta, průběžně vás informujeme, jak výroba postupuje. V případě jakékoli otázky nás neváhejte kontaktovat.

    • Jak mohu uplatnit dárkový poukaz?

      Unikátní kód z dárkového poukazu zadejte během objednávky v nákupním košíku do políčka „Máte slevový nebo výherní kód?“ a potvrďte. Částka z poukazu se vám automaticky odečte. Podrobnější informace k dárkovým poukazům naleznete zde.

    • Jak mohu uplatnit slevový kupón či jiný slevový kód?

      Slevový kód zadejte během objednávky v nákupním košíku do políčka „Máte slevový nebo výherní kód?“ a potvrďte. Sleva se vám následně odečte. V každé objednávce lze uplatnit pouze jeden slevový kód.

    • Jak mohu uplatnit výherní kód ze stíracího losu?

      Výherní kód zadejte během objednávky v nákupním košíku do políčka „Máte slevový nebo výherní kód?“ a potvrďte. Výhra se automaticky přidá k vaší objednávce. V každé objednávce lze uplatnit pouze jeden výherní kód.

    • Jak mohu objednávku zrušit?

      Kontaktujte nás telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím Livechatu. Objednávku v systému zrušíme a vy už nemusíte nic řešit.

    • Chci ještě něco doobjednat. Jak na to?

      Tomu rozumíme. Šperků není nikdy dost :) Vytvořte další objednávku a do poznámky napište, že se jedná o dodatečnou objednávku. My už se pak postaráme o to, aby vám všechny šperky dorazily v jedné zásilce

    • Jaká je na šperk záruka?

      Každý šperk se může pochlubit doživotní zárukou. Pokud s vaším šperkem nebude něco v pořádku, dáme ho na kontrolu a posouzení našim zlatníkům. V případě výrobní vady šperk úplně zdarma opravíme nebo vyměníme jakoukoli jeho poškozenou část. Pokud oprava nebude možná, nabídneme vám odpovídající kompenzaci.

  • Výběr šperku

    • Z jakých materiálů jsou vaše šperky?

      Všechny naše šperky jsou vyrobené pouze z ušlechtilých kovů - stříbra, 14karátového a 18karátového zlata či platiny. V případě drahých kamenů jde většinou o přírodní nebo laboratorně vyrobený drahokam. Veškeré údaje o každém šperku najdete v detailním popisu pod jeho fotkami.

    • Jsou vaše šperky ze stříbra rhodiované?

      Ano, všechny naše stříbrné šperky jsou potažené tenkou vrstvou rhodia, která je chrání před oxidací a zčernáním. Tahle vrstva rhodia se může časem opotřebovat a je potřeba ji doplnit. V takovém případě nás kontaktujte a my už se postaráme o to, aby byl váš šperk zase jako nový.

    • Jak kvalitní diamanty ve špercích používáte?

      Nabízíme certifikované diamanty GIA, HRD, IGI, ČGL i plně etické Canadamark. Kromě přírodních diamantů u nás můžete zakoupit i šperky s lab-grown diamanty, které jsou zárukou udržitelnosti a ekologie. Veškeré parametry diamantu najdete podrobně popsané v detailním popisu vámi vybraného šperku.

    • Z jakého zlata jsou vaše šperky?

      Naše šperky vyrábíme jedině ze 14karátového nebo 18karátového zlata. Veškeré údaje o každém šperku najdete v detailním popisu pod jeho fotkami.

    • Dostanu ke šperku certifikát?

      Ano, ke každému šperku dostanete certifikát s detailními údaji. Záleží pouze na vás, zda si vyberete vytištěnou nebo ekologičtější variantu v PDF formátu. K certifikovaným diamantům navíc obdržíte certifikát nezávislé gemologické instituce.

    • Jsou všechny šperky z vaší výroby?

      V samém centru Prahy máme vlastní dílnu s týmem zkušených zlatníků a zároveň spolupracujeme s ověřenými zahraničními partnery a dodavateli. To nám umožňuje docílit té nejvyšší kvality všech vyráběných šperků. Zde uvádíme, odkud naši dodavatelé pochází.

  • Doprava, platba

    • Jak mohu šperk zaplatit?

      Objednávku můžete zaplatit online platební metodou, běžným bankovním převodem nebo na dobírku, tedy při převzetí od dopravce. Při osobním převzetí můžete platit hotově i platební kartou. U objednávek nad 10 000 Kč je předem vyžadována minimální záloha ve výši 30 % z ceny objednávky. Pokud jste neobdrželi pokyny k platbě nebo máte jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit.

    • Kolik mne stojí poštovné?

      Poštovné je na nás! Za dopravu tedy neplatíte nic. Protože vám rádi děláme radost :)

    • Jaké přepravní společnosti používáte?

      O doručení našich zásilek v ČR se starají společnosti DPD, Česká pošta nebo Zásilkovna, přičemž Zásilkovnu je možné zvolit pouze pro objednávky v celkové hodnotě do 30 000 Kč. Doručovací společnost si volíte v konečné fázi objednávky a je pouze na vás, kterou si vyberete. Pro odesílání balíčků na Slovensko využíváme také DPD, do ostatních zahraničních zemí pak výhradně službu DHL.

    • Nesu za šperk zodpovědnost před doručením?

      Nebojte se. Než se vám šperk dostane fyzicky do rukou, žádnou odpovědnost za něj nenesete.

    • Mohu si šperk převzít osobně?

      Samozřejmě! Stačí se s námi domluvit na termínu předání a my vám objednávku s největší péčí přichystáme. Rádi vás přivítáme v našem pražském showroomu na adrese Vodičkova 791/41, 110 00 Praha 1. Pokud máte blíž naši slovenskou pobočku, neváhejte nás kontaktovat a dohodnout si s námi převzetí v našem bratislavském showroomu na adrese Hviezdoslavovo námestie 7, 811 02 Bratislava.

    • Zasíláte šperky do zahraničí?

      Ano, šperky posíláme kurýrem DHL do celého světa. Doručení do zemí EU/EHP je pro zásilky v hodnotě nad 40 000 Kč zdarma, pro ostatní je zpoplatněno částkou 1 000 Kč. Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, kontaktujte nás prosím. Podmínky s vámi domluvíme individuálně.

  • Ponákupní servis

    • Šperk je poškozený, jak mám postupovat?

      Každý šperk před odesláním pečlivě kontrolujeme a za všechny naše produkty ručíme. Pokud byste přece jen u šperku odhalili výrobní vadu, na naše náklady ji opravíme nebo vám dodáme šperk nový. V případě, že se šperk poškodí při nošení, rádi se o něj postaráme a uděláme všechno pro to, abychom ho vrátili do původního stavu. V každém případě jde poškozený šperk nejprve na posouzení k našim zlatníkům. Pokud se jedná o mechanické poškození, je oprava zpoplatněna. Ať už se jedná o jakoukoli závadu, neváhejte nás kontaktovat. Na základě vašeho konkrétního požadavku se společně domluvíme na dalším postupu. (Více podrobností o podmínkách pro reklamace a opravy produktů najdete v Reklamačním řádu.)

    • Můj šperk potřebuje vyčistit, mohu vám ho zaslat?

      Každý šperk se nošením opotřebuje a občasné vyčištění mu jedině prospěje. Základní péči mu snadno poskytnete i doma, tu odbornou ale nechte na nás. V rámci doživotní záruky váš Eppi klenot jednou ročně zdarma a profesionálně vyčistíme. Věřte, že zpátky ho dostanete jako nový. Chcete-li šperk vyčistit častěji, tuhle službu provádíme za 300 Kč. Standardní doba zpracování je 2–4 týdny, za expresní příplatek je možné vyčištění do 5 pracovních dní (500 Kč) nebo na počkání (700 Kč). Pokud chcete některou službu využít, nejdřív nás kontaktujte. Domluvíme s vámi další kroky. (Více podrobností o podmínkách pro čištění produktů zdarma najdete v Reklamačním řádu.)

    • Jak mám zabalit šperk, který vám chci poslat?

      Šperk je křehké zboží, je tedy vhodné ho vložit do původní krabičky, aby se předešlo případnému poškození. Krabičku obalte bublinkovou fólií a společně s číslem vaší objednávky a kontaktními údaji vložte do obálky.

    • Jaký typ zásilky mám pro odeslání zvolit?

      Do chvíle, než k nám šperk dorazí, za něj neručíme. Je proto vhodné zásilku pojistit na částku odpovídající hodnotě šperku. Tuhle možnost nabízí jak Česká pošta, tak například Zásilkovna. Vhodně zabalenou zásilku pošlete na adresu Eppi, Vodičkova 791/41, 110 00 Praha 1.

Máte nezodpovězenou otázku?

Je více možností jak nás kontaktovat, abychom vám mohli zodpovědět váš dotaz.
Telefonicky, e-mailem, na online chatu nebo osobně v našem pražském showroomu.

Kontaktujte nás