Nejčastější otázky našich zákazníků
99 % odpovědí na vaše otázky najdete právě zde. Pokud by jste si přesto nevěděli rady, neváhejte nás kontaktovat.
Výběr šperku
Líbí se mi daný šperk, ale chtěl/a bych jej v jiném provedení. Je to možné?
V Eppi je možné vše :) Šperk dle vašeho přání zkusíme najít v databázi našich dodavatelů, popřípadě jej vyrobí přímo na míru naši zlatníci. Kontaktujte nás telefonicky, nebo nám napište přes e-mail či Livechat.
Co když mám speciální požadavky k výrobě, zabalení nebo doručení šperku?
Výzvy - ty máme rádi. Napište nám své požadavky do poznámky, nebo nás kontaktujte telefonicky, přes e-mail či Livechat. Pro vaši spokojenost uděláme maximum.
Jak určit správnou velikost prstenu?
Určit velikost prstenu je občas trochu věda. Ale od toho tu jsme my. Domluvte si schůzku v našem showroomu, kde prsty nebo donesený prstýnek přeměříme. Pokud se jedná o tajnou akci, je možné si na vyžádání odnést speciální měřítko společně s tipy, jak zjistit velikost prstenu a nevzbudit podezření.
Mám alergii na kovy. Z jakých šperků u vás můžu vybírat?
Většina lidí nemá alergii přímo na zlato či stříbro, ale na jiné kovy obsažené v příměsi. Všechny naše šperky ze stříbra a bílého zlata potahujeme vrstvou rhodia, díky němuž jsou vhodné i pro alergiky. Nejlepší volbou je pak zcela hypoalergenní platina. Pokud víte, jaký konkrétní kov vám způsobuje alergické reakce, dejte nám vědět. Pokusíme se pro vás najít vhodnou variantu a zvolit takovou slitinu, která závadné příměsi neobsahuje.
Kupuji přívěšek. Je řetízek součástí šperku?
Ano, součástí každého přívěsku je i řetízek. U stříbrných řetízků si můžete vybrat z těchto délek: 40, 45 a 50 cm. Pokud by vybraná velikost neseděla, není problém řetízek vyměnit.
Jak do šperku vybrat správný drahokam?
Z jakých materiálů jsou vaše šperky?
Všechny naše šperky jsou vyrobeny pouze z drahých kovů - stříbra, 14karátového a 18karátového zlata či platiny. V případě drahokamů se většinou jedná o kámen přírodní či laboratorně vyrobený. Veškeré údaje o každém šperku najdete v jeho DETAILNÍM POPISU pod fotkou.
Jsou vaše šperky ze stříbra rhodiované?
Ano, všechny naše stříbrné šperky jsou s povrchovou úpravou, tzv. porhodiovány. Díky tomu jsou chráněny před oxidací a zčernáním. Časem se však vrstva rhodia může opotřebovat a je třeba ji doplnit. V takovém případě nás kontaktujte a my už se postaráme o to, aby byl váš šperk opět jako nový.
Jak kvalitní diamanty ve špercích používáte?
Nabízíme certifikované diamanty GIA, IGI, ČGL i plně etické Canadamark. Veškeré vlastnosti každého diamantu najdete podrobně popsané v detailním popisu vámi vybraného šperku.
Z jakého zlata jsou vaše šperky?
Naše šperky vyrábíme jedině ze 14karátového nebo 18karátového zlata.
Doprava, platba
Jak mohu šperk zaplatit?
Objednávku můžete zaplatit kartou online, bankovním převodem, hotově či kartou při převzetí zboží nebo na dobírku. U objednávek nad 10 000 Kč je však předem vyžadována minimálně záloha ve výši 20 % z ceny objednávky.
Kolik mne stojí poštovné?
Poštovné je na nás! Za dopravu tedy neplatíte nic. Máme zkrátka radost, když vy máte radost :)
Jaké přepravní společnosti používáte?
O doručení našich zásilek v ČR a na Slovensku se starají společnosti DPD a Česká pošta. Výsledný výběr je pouze na vás a zvolit si jej můžete v konečné fázi objednávky. Pro balíčky do ostatních zemí využíváme službu DHL.
Mohu si šperk převzít osobně?
Samozřejmě! Rádi vás přivítáme v našem pražském showroomu na adrese Vodičkova 791/41, 110 00 Praha 1. Avšak pokud máte blíž naši slovenskou pobočku, neváhejte nás kontaktovat a dohodnout si s námi převzetí v našem bratislavském showroomu na adrese Hviezdoslavovo námesti 7, 811 02 Bratislava. Stačí se s námi jen domluvit na datu a hodině předání a vše pro vás připravíme s největší péčí.
Zasíláte šperky do zahraničí?
Ano, šperky posíláme kurýrem DHL do celého světa. Doručení do zemí EU/EHP je pro zásilky v hodnotě nad 40 000 Kč zdarma, pro ostatní je zpoplatněno částkou 1 000 Kč. Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, kontaktujte nás prosím. Podmínky s vámi domluvíme individuálně.
Ponákupní servis
Co když se šperk nebude líbit nebo nebude velikostně sedět - mohu jej vrátit?
Nelíbí nebo nesedí? Nevadí! Zavolejte nám, nebo napište přes e-mail či Livechat. Rádi vám pomůžeme s výběrem jiného šperku či velikosti. Ke každé objednávce navíc získáváte 60denní záruku vrácení peněz za zboží, které vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje. Avšak pozor - tato záruka se nevztahuje na šperky na míru. (Více informací najdete v Obchodních podmínkách.)
Chci šperk vrátit, jak mám postupovat?
I taková situace může nastat a proto nabízíme možnost nenošený šperk do 60 dní bez udání důvodu vrátit. Pokud se tak rozhodnete, kontaktujte nás, prosím, a domluvíme s vámi další kroky. (Více podrobností o podmínkách pro vrácení produktů najdete v Obchodních podmínkách.)
Koupili jsme prsten, ale velikost nesedí. Je možné ji upravit?
Velikost zlatých a platinových prstenů se většinou upravit dá. V rámci našich služeb máte dokonce jednu jejich úpravu velikosti zcela zdarma (maximálně o 3 velikosti). Záleží ale na typu prstenu. Každou žádost o úpravu proto posuzujeme indivuálně a je třeba ji předem konzultovat. Velikost stříbrných prstenů však neupravujeme. (Více podrobností o podmínkách pro úpravy velikosti prstenů zdarma najdete v Reklamačním řádu.)
Co mám udělat, pokud chci změnit velikost prstenu?
Pokud vám prsten velikostně nevyhovuje, nejprve nás, prosím, kontaktujte. Bude-li úprava velikosti možná, domluvíme s vámi další kroky. (Více podrobností o podmínkách pro úpravy velikosti produktů najdete v Reklamačním řádu.)
Jaký je postup pro opravu šperku?
Každý šperk před odesláním pečlivě kontrolujeme a za všechny naše produkty ručíme. Pokud byste přeci jen u svého šperku odhalili výrobní vadu, na naše náklady ji opravíme nebo vám dodáme šperk nový. V případě, že se šperk poškodí při nošení, rádi se o něj postaráme a uděláme vše pro to, abychom ho vrátili do původního stavu. Ať už se jedná o jakoukoli závadu, nejprve nás, prosím, kontaktujte. Na základě vašeho konkrétního požadavku s vámi domluvíme další kroky. (Více podrobností o podmínkách pro reklamace a opravy produktů najdete v Reklamačním řádu.)
Můj šperk potřebuje vyčistit, mohu vám ho zaslat?
Každý šperk se nošením opotřebuje a občasné vyčištění mu jedině prospěje. Základní péči mu snadno poskytnete i doma, tu odbornou však nechte na nás. Každý rok vám, v rámci doživotní záruky, váš Eppi klenot profesionálně vyčistíme a opravíme drobné závady. Věřte, že zpátky jej dostanete zase jako nový. Pokud chcete tuto službu využít, nejprve nás, prosím, kontaktujte. Domluvíme s vámi další kroky. (Více podrobností o podmínkách pro čištění produktů zdarma najdete v Reklamačním řádu.)
Jak mám zabalit šperk, který vám chci poslat?
Šperk se řadí mezi křehké zboží a je tedy vhodné ho vložit do původní krabičky, aby se předešlo jeho možnému poškození. Krabičku obalte bublinkovou fólií a odešlete ve větší obálce společně se zpáteční adresou.
Jaký typ zásilky mám pro odeslání zvolit?
Do chvíle, než k nám šperk dorazí, za něj neručíme. Je proto vhodné zásilku pojistit. Doporučujeme zvolit cenné psaní pojištěné na částku odpovídající hodnotě šperku. V některých případech vám můžeme proplatit část poštovného, vše je ale třeba předem zkonzultovat.
Máte nezodpovězenou otázku?
Je více možností jak nás kontaktovat, abychom vám mohli zodpovědět váš dotaz.
Telefonicky, e-mailem, na online chatu nebo osobně v našem pražském showroomu.