Otázky k nákupu na Eppi
Jak si objednat šperk?
Zaujaly vás stříbrné náušnice či zlatý prsten s akvamarínem? Pokud máte svého favorita, jednoduše jej přesuňte do nákupního košíku. Stačí kliknout na velké zelené tlačítko “Přidat do košíku” napravo od obrázku produktu. V dalším kroku pak vyberete, v jakém dárkovém balení šperk chcete. Až budete mít hotovo, výběr potvrdíte tlačítkem “Přejít do nákupního košíku”. V nákupním košíku můžete vložit slevový kód a nebo rovnou přejít k placení stiskem tlačítka “Přejít do pokladny”. Díky jednoduchým pokynům pak dovedete svou objednávku do cíle. Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat.
Jak mohu šperk zaplatit?
U nás můžete platit několika způsoby. Záleží jen na vás, který je ten nejlepší a nejpohodlnější. Při vytváření objednávky v části Pokladna můžete vybírat z následujících možností:
- dobírka
- platba převodem na účet (šperk zasíláme po přijetí platby)
- platba kartou
- PayPal
Kolik mne stojí poštovné?
Poštovné u nás nestojí nic. Poštovné zdarma k jakémukoli produktu je standardem od začátku našeho působení na trhu. Sečteno podtrženo, poštovné se u nás rovná 0,- Kč.
Jaké přepravní společnosti používáte?
Způsob dodání si můžete vybrat při vytváření objednávky. Na výběr máte následující možnosti:
- Kurýr (DPD, pro zásilky mimo ČR a SR FedEx)
- Česká pošta
Odkud balíčky odesíláte?
Všechny šperky odesíláme z naší centrály v Praze ve Vodičkově ulici.
Kdy ke mně šperk dorazí?
Vždy záleží na typu produktu. Zboží, které je skladem, odesíláme v pracovní dny do 24 h od objednávky, pokud nákup provedete dopoledne do 12 h a máme od vás všechny potřebné údaje. Pokud u produktu naleznete ikonku 48 h, šperk k vám opravdu dorazí do max. 2 pracovních dnů. Pokud tuto ikonku nevidíte, podívejte se na informace v části doba dodání, kterou najdete pod detailním popisem šperku. Standardní doba dodání se pohybuje mezi 7-21 dny. Pokud máte přesný termín, do kterého šperk potřebujete, sdělte nám ho. Vynasnažíme se stihnout váš deadline a uděláme pro vše pro to, aby váš šperk dorazil včas.
Mohu si šperk převzít osobně?
Samozřejmě, mile rádi vás přivítáme v našem showroomu na adrese Vodičkova 791/41, 110 00 Praha 1 - Nové Město. Stačí se s námi jen domluvit na datu a hodině předání a vše pro vás připravíme s největší péčí.
Zasíláte šperky do zahraničí?
Ano, dodací adresa pro nám nemá hranic. Šperky posíláme do celého světa. Doručení do zemí EU je pro zásilky v hodnotě do 30 000 Kč zpoplatněno částkou 850 Kč, pro zásilky nad 30 000 Kč je zdarma. Pokud máte zájem o doručení zásilky do jiné země, kontaktujte nás prosím. Podmínky s vámi domluvíme individuálně. Všechny zásilky mimo ČR a SR posíláme kurýrem FedEx.
Dostanu šperk v dárkové krabičce?
Ano, každý šperk je bezpečně uložený v luxusní šperkařské krabičce, kterou u nás v základní verzi získáte ke své objednávce zdarma. Pokud však máte zájem o nadstandardní balení, nabízíme možnost krabičku změnit a za výhodnou cenu získat ke své objednávce jinou. Konkrétní krabičku je možné vybrat přesně podle svého přání po vložení šperku do nákupního košíku.
Je součástí objednávky i dárkové balení?
Ano, všechny šperky uložené v krabičce balíme do vkusného dárkového papíru převázaného atlasovou stuhou. Na výběr máme několik variant balicího papíru, ze kterých si budete moct vybrat po vložení šperku do nákupního košíku.
Kolik platím za dárkové balení?
Dárkové balení je u nás stejným standardem jako poštovné = zdarma.
Co je kromě šperku součástí objednávky u Eppi?
Každý šperk naleznete v krabičce v dárkovém balení. Součástí základní objednávky jsou i čisticí hadříčky, certifikát s podrobnými informacemi o šperku, dárkové věnování, dva slevové kupony, návod, co se šperkem dělat a nedělat, a další drobné dárečky, kterými chceme potěšit vás nebo vaše blízké. Kromě toho poskytujeme 30denní záruku vrácení peněz. Na šperk se také vždy vztahuje doživotní záruka, úprava velikosti či oprava drobných poškození je samozřejmostí a šperk vám také rádi profesionálně vyčistíme. A to vše zcela zdarma. Kromě toho si ke svému nákupu můžete po přidání šperku do nákupního košíku rovnou doobjednat speciální čisticí přípravky pro domácí péči o klenoty nebo třeba bonboniéru, kterou vám dodáme společně se šperkem. Získáte tak kompletní dárek a už se nebudete muset o nic víc starat.
Jak se dozvím, v jaké fázi se má objednávka nachází?
Vždy vás telefonicky kontaktujeme při potvrzení vaší objednávky a také před jejím samotným odesláním. Pokud je u šperku delší dodací lhůta, např. u šperků na míru, vždy vás průběžně informujeme o fázi rozpracovanosti buď telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu, kde vám poskytneme i fotografie z výroby. Pokud na nás máte jakékoliv otázky, můžete nás kontaktovat telefonicky, nebo nám napsat přes, Livechat nebo Facebook.
Jak mohu uplatnit slevový kupón či jiný slevový kód?
Písemný/číselný slevový kód zadejte při vytváření objednávky v nákupním košíku. Rozklikněte tlačítko “Uplatnit slevové kupóny nebo výherní kód” a do políčka “Uplatnit slevový kupón” vložte svůj slevový kód. Sleva se vám automaticky odečte již v košíku. Na každý nákup je možné využít pouze jeden slevový kód, slevy se nesčítají. Pokud nastanou komplikace, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.
Jak mohu uplatnit výherní kód ze stíracího losu?
Písemný/číselný slevový kód zadejte při vytváření objednávky v nákupním košíku. Rozklikněte tlačítko “Uplatnit slevové kupóny nebo výherní kód” a do políčka “Zkusili jste svoje štěstí?” vložte svůj výherní kód. Výhra se vám automaticky přidá k vaší objednávce. Pokud nastanou komplikace, kontaktujte nás, rádi vám pomůžeme.
Líbí se mi daný šperk, ale chtěl/a bych jej v jiném provedení. Je to možné?
Kontaktujte nás telefonicky, nebo nám napište přes e-mail, Livechat nebo Facebook. Šperk dle vašeho přání vám můžeme najít v databázi našich dodavatelů anebo vyrobit přímo na míru u našich zlatníků.
Co když mám speciální požadavky k výrobě, zabalení nebo doručení šperku?
Napište nám své požadavky do poznámky nebo nás kontaktujte telefonicky, přes e-mail, Livechat nebo Facebook. Na všem se lze domluvit, ve všem vám rádi vyjdeme vstříc.
Nesu za šperk zodpovědnost před doručením?
Ne, každá z našich objednávek je plně pojištěná. To znamená, že pokud je vaše zboží odeslané a je na cestě, nenesete za něj žádné riziko.
Jak mohu objednávku zrušit?
Kontaktujte nás telefonicky, přes e-mail, Livechat nebo Facebook, objednávku vám v systému zrušíme a vy již nemusíte nic řešit.
Chci ještě něco doobjednat. Jak na to?
Pokud už máte objednané náušnice a teprve pak si všimnete, že k nim máme i skvěle ladící přívěsek a chcete ho k nim přidat, je nejlepší vytvořit ještě jednu novou objednávku. Do poznámky nám stačí napsat, že se jedná o dodatečnou objednávku, a my se postaráme o to, aby vám všechny šperky dorazily v jedné zásilce.
Co když se šperk nebude líbit nebo nebude velikostně sedět - mohu jej vrátit?
Ano, můžete. U nás není problém vyměnit jakýkoli šperk za jiný, stačí nás kontaktovat telefonicky, přes e-mail nebo Livechat. Rádi vám pomůžeme s výběrem jiného šperku či velikosti. Ke každé objednávce také získáváte 30denní záruku vrácení peněz za zboží, které vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje. Rádi bychom však upozornili na to, že tato záruka se nevztahuje na šperky vyrobené na míru.
Jaká je na šperk záruka?
Bez výjimky – doživotní. Na každý šperk, který prodáváme, poskytujeme doživotní záruku. V případě, že by měl váš Eppi produkt výrobní závadu, vyměníme a opravíme jakoukoli poškozenou část. Pokud nebude oprava možná, nabídneme vám vaše peníze zpět.
Otázky k ponákupnímu servisu
Koupili jsme prsten, ale velikost nesedí. Dá se velikost prstenu upravit?
Záleží na typu prstenu a také na tom, o kolik velikostí, respektive mm bude prsten upravován. Prsteny s jedním kamenem se zpravidla upravují zcela bez problémů. Prsteny, které mají v sobě více kamenů, je těžší modifikovat, neboť hrozí deformace prstenu či vypadnutí kamenů. Z těchto důvodů doporučujeme prsty měřit co nejpřesněji, ať můžeme předejít možným komplikacím. Stejné riziko hrozí, pokud zvětšujeme/zmenšujeme prsten o několik velikostí. Úpravy o více než 3 velikosti (např. zvětšení prstenu z velikosti 49 na velikost 53) bývají problematické u všech modelů. Zároveň je snazší upravit malý prsten na větší, než zmenšovat ten příliš velký. Každou žádost o úpravu velikosti proto posuzujeme individuálně. Budete-li mít o úpravu velikosti zájem, kontaktujte nás prosím.
Jak mám postupovat, pokud chci upravit velikost prstenu?
Pokud potřebujete upravit velikost prstenu, nejprve nás prosím kontaktujte. Bude-li úprava velikosti možná, domluvíme s vámi další kroky (více podrobností o podmínkách pro úpravy velikosti produktů najdete v Obchodních podmínkách). V žádném případě nám prosím prsten neposílejte, aniž byste nás o tom předem informovali. Je pro nás důležité o zásilce vědět, protože chceme mít jistotu, že váš balíček v pořádku převezmeme a šperk se dostane do těch nejpovolanějších rukou.
Jak mám postupovat, pokud chci šperk vrátit?
Může se stát, že se šperk koupený jak dárek nebude líbit. U nás máte možnost ho do 30 dní bez udání důvodu vrátit. Pokud se tak rozhodnete, kontaktujte nás prosím a domluvíme s vámi další kroky (více podrobností o podmínkách pro vrácení produktů najdete v Obchodních podmínkách). V žádném případě nám prosím šperk neposílejte, aniž byste nás o tom předem informovali. Je pro nás důležité o zásilce vědět, protože chceme mít jistotu, že váš balíček v pořádku převezmeme a šperk se dostane do těch nejpovolanějších rukou.
Jak mám postupovat, pokud chci šperk opravit?
Každý šperk před odesláním pečlivě kontrolujeme a za všechny naše produkty ručíme. Pokud byste však přeci jen u svého šperku odhalili výrobní vadu, na naše náklady ji opravíme nebo vám dodáme nový šperk. Může se také stát, že se šperk poškodí při nošení. V takovém případě se vám o něj rádi postaráme a uděláme vše pro to, abychom ho vrátili do původního stavu. Ať už se jedná o jakoukoli závadu, nejprve nás prosím kontaktujte. Na základě vašeho konkrétního požadavku s vámi domluvíme další kroky (více podrobností o podmínkách pro opravy produktů najdete v Obchodních podmínkách). V žádném případě nám prosím šperk neposílejte, aniž byste nás o tom předem informovali. Je pro nás důležité o zásilce vědět, protože chceme mít jistotu, že váš balíček v pořádku převezmeme a šperk se dostane do těch nejpovolanějších rukou.
Jak mám postupovat, pokud chci nechat šperk vyčistit?
Každý šperk se během nošení trochu opotřebuje a potřebuje čas od času vyčistit. Základní péči mu snadno poskytnete i doma. Přečtěte si naše tipy, jak na to. V rámci naší doživotní záruky navíc váš klenot každý rok profesionálně vyčistíme, opravíme drobné závady a postaráme se o to, aby byl zase jako nový. Pokud chcete tuto službu využít nejprve nás prosím kontaktujte. Domluvíme s vámi další kroky (více podrobností o podmínkách pro vrácení produktů najdete v Obchodních podmínkách). V žádném případě nám prosím šperk neposílejte, aniž byste nás o tom předem informovali. Je pro nás důležité o zásilce vědět, protože chceme mít jistotu, že váš balíček v pořádku převezmeme a šperk se dostane do těch nejpovolanějších rukou.
Jak mám zabalit šperk, který vám chci poslat?
Pokud k nám z jakéhokoli důvodu potřebujete poslat svůj šperk, vložte ho prosím do původní krabičky, aby se předešlo jeho možnému poškození. Krabičku je také vhodné obalit bublinkovou fólií, kterou stačí vložit do větší obálky.
Jakým typem zásilky mám šperk poslat?
Do chvíle, než k nám šperk dorazí, za něj neručíme. Je proto vhodné zásilku pojistit. Doporučujeme zvolit cenné psaní pojištěné na částku, která odpovídá hodnotě šperku. V některých případech vám můžeme proplatit část poštovného, vše je ale třeba předem zkonzultovat (více podrobností o možnostech proplacení poštovného najdete v Obchodních podmínkách). V žádném případě nám prosím šperk neposílejte, aniž byste nás o tom předem informovali. Je pro nás důležité o zásilce vědět, protože chceme mít jistotu, že váš balíček v pořádku převezmeme a šperk se dostane do těch nejpovolanějších rukou.
Otázky k výběru šperků
Jak určit správnou velikost prstenu?
Pokud neznáte velikost, zašleme vám speciální měřítko na měření prstenu zdarma. Objednávejte na tomto odkaze: jak určit velikost prstenu.
Jak vypadá prsten na ruce?
Pokud u produktu nenaleznete fotografie prstenu na ruce, kontaktujte nás telefonicky, přes e-mail nebo Livechat, rádi vám poskytneme více fotografií, pokud to naše databáze umožní. Jakmile fotografie máme, obratem vám je zašleme na váš kontaktní e-mail.
Lze šperk objednat v jiném než 14karátovém žlutém zlatě?
Ano, vše záleží na vás. Naši zlatníci pracují se 14karátovým či 18karátovým žlutým, bílým i růžovým zlatem. Prsten můžeme vyrobit i v ušlechtilé platině.
Mám alergii na kovy. Z jakých šperků u vás můžu vybírat?
Většina lidí nemá alergii přímo na zlato nebo stříbro, ale jiné kovy, které se používají jako příměsi (např. měď, zinek, nikl, palladium a jiné). Všechny naše šperky ze stříbra a bílého zlata jsou potažené vrstvou rhodia, díky němuž jsou šperky z těchto kovů vhodné i pro alergiky. Zcela hypoalergenním kovem je platina, která je pro alergiky ideální volbou. Pokud víte, jaký konkrétní kov vám způsobuje alergické reakce, dejte nám vědět. Pokusíme se pro vás najít vhodnou variantu a zvolit takovou slitinu, která závadné příměsi neobsahuje.
Kupuji přívěsek. Je řetízek součástí šperku?
Ano, ke každému přívěsku poskytujeme řetízek zdarma. U stříbrných přívěsků si můžete vybrat z těchto délek řetízků: 40, 45 a 50 cm. Pokud by vybraná velikost neseděla, není problém řetízek vyměnit.
Jak do šperku vybrat správný drahokam?
Pokud máte slabost pro drahokamy, ale nerozumíte jejich parametrům, významu či vlastnostem, podívejte se do naší nápovědy: drahokamy.
Jaké typy drahokamů nabízíte?
Drahokamy ve špercích jsou přírodního původu, nebo laboratorně vytvořené – ty jsou součástí některých stříbrných šperků a jsou označené jako laboratorně vytvořené v detailním popise produktu. Zde naleznete i všechny další potřebné informace o vybraném šperku.
Proč mají podobné šperky odlišné ceny?
Cena šperku je ovlivněna hlavně použitým materiálem. Hodnota kovu závisí na jeho váze. U zlata je dalším faktorem ještě jeho ryzost a počet karátů. V případě diamantů a dalších drahokamů je vše ještě složitější. Na jejich hodnotu má vliv velké množství různých parametrů, od karátové váhy, přes barvu a čistotu kamene až po jeho brus. Z toho důvodu u všech šperků uvádíme detailní informace o velikosti, použitém materiálu nebo původu, aby bylo možné je mezi sebou snadno porovnat. Do celkové ceny šperku se také promítá způsob výroby. Na první pohled stejné šperky tak u sebe mohou mít uvedenou zcela rozdílnou cenu. V případě jakýchkoli nejasností se nebojte zeptat, rádi vám vše vysvětlíme.
Jsou vaše šperky ze stříbra rhodiované?
Ano, 100% všechny naše stříbrné šperky jsou s povrchovou úpravou, tzv. porhodiovány. Díky tomu je šperk chráněný před oxidací a zčernáním. Časem se však vrstva rhodia může opotřebovat a je třeba ji doplnit. V takovém případě nás stačí kontaktovat a my už se postaráme o to, aby byl váš šperk opět jako nový.