POZICE JIŽ NENÍ AKTUÁLNÍ

Customer Care Specialist (Part-time/Full-time)

Rád/a komunikuješ a chceš se podílet na budování vztahů s našimi zákazníky? Staň se součástí customer happiness týmu, kde je přátelské prostředí samozřejmostí!

Kdo jsme?

Jsme Eppi - dynamická a rychle se rozvíjející společnost, která dělá skvělé šperky. Víme, že úspěch firmy vychází zevnitř a proto fungujeme jako jedna velká rodina - taky jsme ji jako sourozenci založili a snažíme se hledat takové kolegy, kteří k nám skvěle zapadnou. Budeš to právě ty?

Jakou pozici nabízíme?

Hledáme flexibilního a motivovaného kolegu který posílí náš tým zákaznické péče na zkrácený úvazek a pomůže nám zajistit maximální standard zákaznických služeb. Na této pozici budeš hlavní spojkou mezi klientem, výrobou a produktovým týmem, tak aby měl každý klient všechny potřebné informace ke svému šperku.


Tvojí hlavní pracovní náplní bude:

  • telefonická a písemná komunikace s klienty
  • potvrzování objednávek klientům - telefonicky nebo emailem, jak bude zákazníkům milejší
  • následné zpracování objednávek - hlídání deadlinu výroby šperků, řešení případných změn objednávek, předávání aktuálních informací klientům
  • zajištění servisu v rámci ponákupního servisu - řešení reklamací a oprav, úpravy velikostí prstenů a další úpravy šperků
  • veškeré související administrativní úkoly - práce s objednávkovým systém v naší webové administraci a dalšími nástroji, tabulky a formuláři
Soňa
Šéfkou ti bude naše milá a usměvavá Sonička, která má ráda svou práci a ještě radši vytváří příjemnou atmosféru v týmu :)

Co od tebe očekáváme?

Zásadní je pro nás nadšení a chuť do práce. Předchozí zkušenosti na obdobné pozici jsou pro tebe výhodou, ale určitě nejsou podmínkou, rádi tě komplexně zaškolíme. Důležité pro nás je, pokud máš zájem a chuť se učit a pracovat na sobě.


Určitě by ti ale neměly chybět tyto vlastnosti a schopnosti:

    • výborné komunikační schopnosti, a to písemné i ústní (český nebo slovenský jazyk)
    • prozákaznický přístup
    • spolehlivost, pečlivost a smysl pro detail
    • skvělý time-management
    • schopnost pracovat pod tlakem

Čím můžeme zaujmout my tebe?

  • Neustálý přísun pracovních výzev
  • Důraz na osobní rozvoj a růst
  • Přátelský kolektiv se skvělými šéfy v čele
  • Fér platové podmínky
  • Týmové snídaně a občerstvení na pracovišti

Jak se k nám přihlásit?

Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem či kandidátkou, pošli nám své CV na e-mail jobs@eppi.cz s předmětem „Customer Care Specialist”.

Vybrané kandidáty pozveme do druhého kola na osobní pohovor. Budeme se těšit! :)

Potřebuješ poradit nebo ses nenašel v nabídce?

Nevadí! Talentovaní a cílevědomí lidé mají u nás místo vždy. Napiš nám, proč bys byl přínosem do našeho týmu a spolu se svým životopisem nám vše pošli na jobs@eppi.cz.