POZICE JIŽ NENÍ AKTUÁLNÍ
Customer Care Specialist (Part-time/Full-time)
Rád/a komunikuješ a chceš se podílet na budování vztahů s našimi zákazníky? Staň se součástí customer happiness týmu, kde je přátelské prostředí samozřejmostí!
Kdo jsme?
Jsme Eppi - dynamická a rychle se rozvíjející společnost, která dělá skvělé šperky. Víme, že úspěch firmy vychází zevnitř a proto fungujeme jako jedna velká rodina - taky jsme ji jako sourozenci založili a snažíme se hledat takové kolegy, kteří k nám skvěle zapadnou. Budeš to právě ty?
Jakou pozici nabízíme?
Hledáme flexibilního a motivovaného kolegu který posílí náš tým zákaznické péče na zkrácený úvazek a pomůže nám zajistit maximální standard zákaznických služeb. Na této pozici budeš hlavní spojkou mezi klientem, výrobou a produktovým týmem, tak aby měl každý klient všechny potřebné informace ke svému šperku.
Tvojí hlavní pracovní náplní bude:
- telefonická a písemná komunikace s klienty
- potvrzování objednávek klientům - telefonicky nebo emailem, jak bude zákazníkům milejší
- následné zpracování objednávek - hlídání deadlinu výroby šperků, řešení případných změn objednávek, předávání aktuálních informací klientům
- zajištění servisu v rámci ponákupního servisu - řešení reklamací a oprav, úpravy velikostí prstenů a další úpravy šperků
- veškeré související administrativní úkoly - práce s objednávkovým systém v naší webové administraci a dalšími nástroji, tabulky a formuláři
Co od tebe očekáváme?
Zásadní je pro nás nadšení a chuť do práce. Předchozí zkušenosti na obdobné pozici jsou pro tebe výhodou, ale určitě nejsou podmínkou, rádi tě komplexně zaškolíme. Důležité pro nás je, pokud máš zájem a chuť se učit a pracovat na sobě.
Určitě by ti ale neměly chybět tyto vlastnosti a schopnosti:
- výborné komunikační schopnosti, a to písemné i ústní (český nebo slovenský jazyk)
- prozákaznický přístup
- spolehlivost, pečlivost a smysl pro detail
- skvělý time-management
- schopnost pracovat pod tlakem
Čím můžeme zaujmout my tebe?
- Neustálý přísun pracovních výzev
- Důraz na osobní rozvoj a růst
- Přátelský kolektiv se skvělými šéfy v čele
- Fér platové podmínky
- Týmové snídaně a občerstvení na pracovišti
Jak se k nám přihlásit?
Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem či kandidátkou, pošli nám své CV na e-mail jobs@eppi.cz s předmětem „Customer Care Specialist”.
Vybrané kandidáty pozveme do druhého kola na osobní pohovor. Budeme se těšit! :)
Potřebuješ poradit nebo ses nenašel v nabídce?
Nevadí! Talentovaní a cílevědomí lidé mají u nás místo vždy. Napiš nám, proč bys byl přínosem do našeho týmu a spolu se svým životopisem nám vše pošli na jobs@eppi.cz.