Online Marketing / Ecommerce Specialist v klenotnictví Eppi

Jsme Eppi, online klenotnictví ze srdce Evropy. Baví nás vytvářet nové trendy v prodeji šperků. Kvalita a transparentnost jsou pro nás samozřejmostí, kterou jsme navíc vyšperkovali osobním přístupem a vysokým standardem zákaznických služeb.

Víme, že úspěch firmy vychází zevnitř. Proto je pro nás důležité také to, s kým spolupracujeme. Kromě jedinečných šperků se můžeme v Eppi pochlubit i stejně jedinečnou partou lidí.

Láká tě práce v mladém kolektivu a dynamickém inovativním prostředí? Zabýváš se online marketingem, máš zkušenost z ecommerce a technické aspekty či práce s daty pro tebe nejsou cizí? Pak čti rozhodně dál!

Jakou pozici nabízíme?

Hledáme flexibilního a motivovaného kolegu, který posílí náš marketingový tým. Budeš spolupracovat hlavně s Márou, naším marketingovým team leaderem, na rozvoji našich webů i marketingových aktivit na českém, slovenském a německém trhu.

Pracovní náplň bude záležet na tvých předchozích zkušenostech a tvé specializaci. Čeká tu na tebe velké množství projektů, se kterým potřebujeme pomoct. Rozhodně ale můžeme slíbit, že se u nás nebudeš nudit :)

Kancelář na tebe čeká v samém centru Prahy. Počítáme s tebou dlouhodobě a na full time. Nástup je možný ihned.

Co od tebe očekáváme?

Jsou věci, bez kterých se neobejdeš:

  • Máš prokazatelné zkušenosti v e-commerce oblasti
  • Vyznáš se v Google Analytics, umíš si zjistit potřebná data, nastavit cíle, vyhodnotit je a na jejich základě navrhnout další postup
  • Umíš pracovat samostatně i v týmu, jsi všestranný/á a dokážeš si alespoň část práce udělat vlastními silami (grafický editor, prodejní copy,...)
  • Odřídíš svěřený projekt od A do Z
  • Zajímáš se o marketing, neustále pracuješ na svém rozvoji
  • Z češtiny nebo slovenštiny jsi míval(a) samé jedničky, především ze slohu

Kromě toho musíš splňovat alespoň 2 dovednosti z 5 následujících:

  1. Víš, co se skrývá pod zkratkou SEO a máš zkušenosti především s jeho technickou stránkou (rychlost, web vitals, sitemapy, 4xx…). Nechybí ti základní znalost HTML/CSS a náležitosti responzivních webů.
  2. Orientuješ se v rozvoji nebo vývoji webu po projektové stránce, od UX (wireframe) až po integrace třetích stran. Víš, co musí dobrý eshop mít, aby fungoval.
  3. Máš alespoň základní znalosti PPC dvou různých nástrojů (jeden z nich musí být Google Ads:) ), dokážeš v nich vytvořit všechny typy kampaní (včetně remarketingových), vyhodnotit je a najít nové cesty.
  4. Pracoval(a) jsi se zbožovými srovnávači, Bidding nástroji nebo systémů pro Display reklamu. Dokážeš si zjistit, co má obsahovat feed, upravovat strategie a hledat nové způsoby, jak získat více akvizic.
  5. Působil(a) jsi jako markeťák na německém trhu nebo se podílel(a) na expanzi na tamní online svět, dokážeš říci německy víc než "danke" a máš povědomí o tom, kdo je německý zákazník a co chce.

Plusové body získáš, pokud:

  • Umíš pokročilejší práci s grafickým editorem a vyznáš se ve specifikacích pro print
  • Napíšeš top prodejní copy, ze kterého si sedneme na zadek :)
  • Zkušenosti s linkbuildingem a interlinkingem
  • Dokážeš vymyslet, natočit/sestříhat video a pak ho nasadit jako reklamu

Čím můžeme zaujmout my tebe?

  • Neustálým přísunem pracovních výzev
  • Důrazem na osobní rozvoj a růst
  • Fér platovými podmínkami
  • Přátelským kolektivem se skvělým šéfem v čele
  • Týmovými obědy či občerstvením v kanceláři

Jak se k nám přihlásit?

Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem, pošli nám své CV na e-mail jobs@eppi.cz s předmětem “Online Marketing / Ecommerce Specialist v Eppi” a připoj odpovědi na následující otázky. Pokud máš jakékoli ukázky své práce, kterými by ses chtěl(a) pochlubit, určitě je také pošli.

  1. Proč bys s námi rád(a) pracoval(a)?
  2. Proč bychom měli dát přednost tobě před ostatními?
  3. Jaké předchozí zkušenosti u nás můžeš uplatnit?

Vybrané kandidáty pozveme do druhého kola na osobní pohovor :)