Marketing Manager ve společnosti Eppi.cz

O společnosti

Eppi je e-commerce butik, který se specializuje na šperky a módní doplňky. Náš tým tvoří několik mladých a nadšených osobností, které se snaží dělat e-commerce tím správným způsobem. Vzhledem k přirozenému růstu našeho podnikání chceme v současné době rozšířit náš tým, abychom mohli zajistit poskytování výjimečných zákaznických služeb všem našim zákazníkům.

O nabízené pozici

Hledáme nadšeného jedince, který bude připravený dodat náboj naší marketingové komunikaci. Budeš pracovat se zbytkem našeho marketingového týmu a pomáhat nám rozvíjet, řídit a optimalizovat naše online i offline marketingové strategie. Práce bude přirozeně rozdělená mezi marketingové plánování a následnou realizaci těchto plánů.

Požadavky

  • Psaní na skvělé úrovni (čeština) - Bude potřeba, abys byl schopný psát kreativní texty pro naše e-maily, content nebo social media marketing. Dokonalá znalost gramatiky je nutností.
  • Dobrá úroveň angličtiny - Většina vzdělávacího materiálu a návodů, které v naší společnosti používáme, jsou v angličtině. Bude potřeba, abys jim rozuměl a v omezeném čase byl schopný z anglických manuálů vytáhnout informace, které budou použitelné v praxi.
  • Nadšení a motivace učit se hodně a učit se rychle - Bude potřeba, aby ses toho chtěl naučit co možná nejvíc, abys mohl přispět k naší strategii a zajistit, že je náš marketing perfektní do posledního detailu.

Znalosti, které nejsou nutné

V Eppi usilujeme o neustálé vzdělávání a sdílení znalostí, takže žádná z věcí, které jsou uvedené níže, nejsou povinné. Pokud ale některé z nich ovládáš, mohou ti poskytnout velkou výhodu ve srovnání s ostatními uchazeči. Takže pro tebe bude určitě plus, pokud budeš mít podrobné znalosti a zkušenosti v následujících oblastech:

  • E-commerce SEO (jak technická, tak linkbuilding)
  • Řízení a optimalizace PPC kampaní (Google, Facebook, Sklik, Heureka, Zboží).
  • Řízení komunit na sociálních médiích (Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Youtube).
  • Kreativní projektové řízení. Práce s designéry, developery a tvůrci obsahu.
  • E-mail marketing pro velké e-commerce organizace
  • Content marketing
  • Web Analytics
  • Strategické marketingové plánování pro spotřebitelské organizace

Co získáŠ

Jsme velmi pyšní na to, čeho jsme jako tým dosáhli. Ano, očekáváme tvrdou práci, ale zároveň chceme také ve stejné míře odměňovat. Zde jsou některé výhody toho, když s námi budeš pracovat:

Flexibilní vybírání volna – Chápeme, že by práce neměla být stavěna nad osobní život, takže jsme celkem flexibilní ohledně občasných dní mimo práci nebo prodloužené dovolené, když je potřeba.

Neustálé vzdělávání se – Usilujeme o to, abychom v rámci společnosti sdíleli svoje znalosti. Získáš tak přístup k velkému množství informací a znalostí z oblasti online marketingu, prodeje nebo managementu, které nejsou dostupné ani na úrovni univerzitního vzdělání.

Platový růst – Každé tři měsíce by ses scházel se všemi spoluzakladateli na hodnotící poradě a v případě velkého zlepšení z tvojí strany by sis mohl vyjednat růst platu. Pokud bys měl teoreticky výkon rockové hvězdy, mohl bys každé 3 měsíce získávat postupný růst platu.

Neomezený růst – Vždy se snažíme do nových pozic povyšovat spíše naše vlastní zaměstnance. Pokud budes plnit své cíle, neustále pracovat na zlepšování svých schopností a dovedností a budeš zapadat do naší firemní kultury, budeš mít mnoho příležitostí k povýšení na pozici v marketingu, prodeji nebo managementu.

Doufáme, že s námi zůstaneš na opravdu dlouhou dobu. Pokud to nevyjde, přinejmenším získáš zkušenosti s výjimečným online marketingem, prodejem zboží vysoké hodnoty a s prací v mladém energickém teamu.


Jak se ucházet o pozici?

Připravili jsme pro tebe sadu otázek, které můžeš zaslat se svým životopisem. Při vypracování odpovědí se nenech ničím omezovat a neboj se, že by odpovědi byly příliš dlouhé.

  1. Proč bys s námi rád pracoval/a?

  2. Proč bychom měli dát přednost právě tobě před ostatními?

  3. Napiš nám příklady společností s výjimečným marketingem a řekni nám, proč jsi zvolil/a právě tyto kandidáty.

  4. Pracoval/a jsi někdy v marketingu? Pokud ano, poděl se s námi o to, na čem ses podílel/a a čeho jsi dosáhl/a.

Svůj životopis společně s odpověďmi na otázky pošli na e-mail info@eppi.cz.