Eppický asistent zákaznické péče v klenotnictví Eppi

Kdo jsme?

Eppi je klenotnictví, které prodává šperky jinak. Máme mladý a nadšený tým, který věří ve svůj potenciál a v to, že je možné ve šperkařské oblasti podnikat originálním způsobem a lépe. Naší vizí je rozšiřovat na českém a slovenském trhu novou zkušenost s nakupováním šperků. Důraz klademe na kvalitu, transparentnost, osobní kontakt se zákazníkem a vysoký standard zákaznických služeb.

Jakou pozici nabízíme?

Hledáme posilu do našeho eppického týmu zákaznické péče, na který jsme náležitě hrdí. Zákaznická péče u nás není jenom o šablonách, striktně nastavených procesech a e-mailové nebo telefonické komunikaci. Je o komplexním a osobním přístupu a budování dlouhodobého vztahu. Každý klient je jedinečný a každá zakázka jiná. Díky tomu je pracovní náplň pestrá a rozhodne se nemusíš bát, že se u nás budeš nudit.

Úkolem týmu zákaznické péče je postarat se o to, abychom zajistili maximální spokojenost našich klientů, splnili jejich očekávání a přání a poskytli jedinečný zážitek spojený s nakupováním v našem klenotnictví. Přesvědč se sám, co o nás píšou naši klienti v recenzích :)

Máme pro tebe volný stůl v naší jedinečné a prosluněné kanceláři v samém centru Prahy a práci na plný úvazek. S našimi kolegy to máme stejně jako s našimi klienty - důležitá je pro nás dlouhodobá spolupráce.

Co všechno bude tvým úkolem?

  • Příjem objednávek - osobní potvrzení objednávky, kontrola veškerých údajů.
  • Zpracování objednávek - komunikace se skladem, nákupčími nebo výrobou.
  • Návazná komunikace s klienty - průběžné informování o stavu objednávky, potvrzení expedice.
  • Průzkum spokojenosti s doručeným produktem a našimi službami.
  • Vyřizování standarndího ponákupního servisu spojeného s vrácením zboží, reklamacemi a dalšími službami.

Koho přesně hledáme?

Nová posila bude důležitou součástí našeho mladého týmu. Hledáme někoho, kdo mezi nás dobře zapadne a kdo nás dokonale doplní nejenom svými schopnostmi, ale co je v malém týmu obzvlášť důležité - i svou osobností :)

Jakákoli předchozí zkušenost na obdobné pozici v oblasti zákaznické podpory je velkou výhodou. Rozhodně se toho ale neboj! Ze začátku se tě nebudou týkat žádné nečekané složité situace a řešení speciálních případů. Důležité je pro nás hlavně nadšení pro práci a také schopnost a vůle učit se novým věcem.

Ideální kandidát kromě toho splňuje následující požadavky:

  • Výborné komunikační dovednosti (český jazyk). – Do týmu rádi přijmeme česky hovořícího člena. Je pro nás zásadní, abys důvěřoval svým komunikačním schopnostem, protože komunikace s klienty tvoří zásadní část tvé pracovní náplně. Budeš potřebovat výborný nejen psaný, ale hlavně mluvený projev. A co je důležité - nesmíš mít strach z telefonování :)
  • Znalosti a praktické zkušenosti s prací na počítači a s webem. – Všechno, s čím pracujeme, je online. Je třeba, abys měl naprostou jistotu v základních věcech, jako je e-mail a další online software.
  • Systematičnost. – Důležitá je i schopnost pracovat systematicky a mít ve věcech pořádek, aby ses v množství klientů a zakázek neztratil ani ty, ani ostatní členové týmu.
  • Dobrý time management. – Práce je u nás pořád hodně, ale jsou období, kdy je jí ještě víc. Je proto zásadní umět si dobře zorganizovat svůj čas, určit si priority a naplánovat úkoly tak, aby bylo včas hotové vše, co má.

Na co se u nás můžeš těšit?

Jsme velmi pyšní na to, čeho jsme jako tým dosáhli. Ano, očekáváme tvrdou práci, ale zároveň chceme také ve stejné míře odměňovat. Zde jsou některé výhody toho, když s námi budeš pracovat:

  • Neustále vzdělávání se. – Hodně se toho naučíš. O špercích, diamantech a drahokamech, prodeji i marketingu, ale hlavně o tom, jak malá společnost poskytuje skvělé služby a produkty svým klientům včas a k jejich naprosté spokojenosti. A ty budeš nedílnou součástí toho všeho.
  • Konkurenceschopné platové ohodnocení a platový růst. – Za svoji práci budeš dobře odměněný a pokud budeme s tvojí prací spokojeni, rádi budeme tvé ohodnocení postupně a pravidelně zvyšovat.
  • Neomezený osobní rozvoj a růst. – Díky tomu, že jsme malá, ale dynamicky se rozvíjející a rostoucí společnost, i ty budeš mít možnost s námi růst a posouvat se dál. Rádi se s tebou podělíme o všechny naše znalosti a zkušenosti a podpoříme tě v tom, aby ses mohl dále rozvíjet v těch oblastech, které jsou pro tebe zásadní.
  • Flexibilní vybírání volna. – I když pracujeme naplno, chápeme, že by práce neměla být stavěna nad osobní život, takže jsme celkem flexibilní ohledně občasných dní mimo práci nebo prodloužené dovolené, když je potřeba :)
  • Skvělý pracovní kolektiv. – Staneš se součástí mladého a motivovaného týmu, který si svou práci skutečně užívá.
  • Budeš pracovat v samém centru Prahy v nádherné historické budově plné světla, slunce a úžasných výhledů.
  • Dalšími bonusy jsou u nás drobné svačinky v průběhu celého týdne a pravidelné (v našem podání skutečně zábavné :)) teambuildingové akce.
  • A samozřejmě nesmíme zapomenout na šperky. Budeš mít možnost vybrat si jedinečné kousky pro sebe nebo pro své blízké.

Jak se přihlásit?

Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem, pošli nám své CV a připoj odpovědi na následující otázky. Při jejich vypracování se nenech ničím omezovat a neboj se, že by tvé odpovědi byly příliš dlouhé :)

  1. Proč bys s námi rád/a pracoval/a?
  2. Proč bychom měli dát přednost Tobě před ostatními?
  3. Vzpomeneš si na nějakou situaci, kdy se ti něco nepovedlo a něco jsi zkazil/a? Co přesně to bylo? Jak jsi situaci řešil/a?
  4. Na jaké pracovní pozici jsi měl/a zatím největší zodpovědnost? Co přesně jsi měl/a na starosti?
  5. Máš nějaké zkušenosti se zákaznickým servisem? - Popiš je prosím.
  6. Ohodnoť se na stupnici 1–10, jak jsi na tom s komunikačními schopnostmi, a připoj vysvětlení.

Svůj životopis společně s odpověďmi na otázky pošli na e-mail jobs@eppi.cz s předmětem "Customer Care Assistant v Eppi".

Vybrané kandidáty pak pozveme do druhého kola na osobní pohovor. Budeme se těšit! :)