Customer Care Specialist v klenotnictví Eppi

Kdo jsme?

Jsme Eppi, online klenotnictví ze srdce Evropy. Baví nás vytvářet nové trendy v prodeji šperků. Kvalita a transparentnost jsou pro nás samozřejmostí, kterou jsme navíc vyšperkovali osobním přístupem a vysokým standardem zákaznických služeb.

Víme, že úspěch firmy vychází zevnitř. Proto je pro nás důležité také to, s kým spolupracujeme. Kromě jedinečných šperků se můžeme v Eppi pochlubit i stejně jedinečnou partou lidí.

Láká tě práce v mladém kolektivu a dynamickém inovativním prostředí? Jsi komunikativní a baví tě práce s lidmi? Pak čti rozhodně dál!

Jakou pozici nabízíme?

Hledáme flexibilního a motivovaného kolegu, který posílí náš tým zákaznické péče a pomůže nám zajistit maximální standard zákaznických služeb.

Tvojí hlavní pracovní náplní práce bude:

  • pomoc se zpracováním objednávek - kontrola a potvrzení, změny objednávek, aktuální informace pro zákazníky
  • zajištění podpory v rámci ponákupního servisu - reklamace a opravy, úpravy velikostí prstenů a další úpravy šperků
  • telefonická i písemná komunikace s klienty
  • veškeré související administrativní úkoly (objednávkový systém ve webové administraci, další softwarové nástroje, tabulky a formuláře)

Kancelář na tebe čeká v samém centru Prahy. Počítáme s tebou dlouhodobě a na full time. Nástup je možný ihned.

Co od tebe očekáváme?

Zásadní je pro nás nadšení a chuť do práce. Předchozí zkušenosti na obdobné pozici jsou pro tebe velkou výhodou, ale nejsou podmínkou. Rádi do týmu přijmeme šikovného a motivovaného člověka, který se dokáže rychle zorientovat v novém prostředí, bude mít zájem se učit a pracovat na sobě.

Určitě by ti ale neměly chybět tyto vlastnosti a schopnosti:

  • Výborné komunikační schopnosti - písemné i ústní (český nebo slovenský jazyk)
  • Prozákaznický přístup
  • Spolehlivost a zodpovědnost
  • Pečlivost a smysl pro detail
  • Skvělý time-management
  • Schopnost pracovat pod tlakem

Čím můžeme zaujmout my tebe?

  • Neustálým přísunem pracovních výzev
  • Důrazem na osobní rozvoj a růst
  • Fér platovými podmínkam
  • Přátelským kolektivem se skvělým šéfem v čele
  • Týmovými obědy či občerstvením v kanceláři

Jak se k nám přihlásit?

Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem, pošli nám své CV na e-mail jobs@eppi.cz s předmětem “Customer Care Specialist v Eppi” a připoj odpovědi na následující otázky. Při jejich vypracování se nenech ničím omezovat a neboj se, že by tvé odpovědi byly příliš dlouhé :)

  1. Proč bys s námi rád(a) pracoval(a)?
  2. Proč bychom měli dát přednost tobě před ostatními?
  3. Co by tě na této práci bavilo nejvíc?
  4. Na jaké pracovní pozici jsi měl/a zatím největší zodpovědnost? Co přesně jsi měl/a na starosti?
  5. Máš už předchozí zkušenosti, které bys u nás mohl(a) uplatnit? Řekni nám o nich víc!
  6. Ohodnoť na stupnici 1 - 10 své komunikační schopnosti, a připoj vysvětlení.

Vybrané kandidáty pozveme do druhého kola na osobní pohovor :)