Customer CARE SPECIALIST
ve společnosti Eppi.cz

O společnosti

Eppi je e-commerce butik, který se specializuje na šperky a klenoty. Náš tým tvoří několik mladých a nadšených osobností, které se snaží dělat e-commerce tím správným způsobem. Vzhledem k přirozenému růstu našeho podnikání chceme v současné době rozšířit náš tým, abychom mohli zajistit poskytování výjimečných zákaznických služeb všem našim zákazníkům.

O nabízené pozici

Hledáme někoho, komu nechybí nadšení do učení se velkého množství nových věcí a kdo je schopný učit se rychle. Tato pracovní pozice vyžaduje řadu znalostí z oblasti šperků a ještě více vzdělání v oblasti internetového marketingu a nebo prodeje. Ochota a schopnost rychle se učit je v tomto případě zásadní.

Hledáme nadšence, který přinese do našeho zákaznického servisu nekonečnou energii. Budeš se podílet na rozvoji, správě a optimalizaci komunikace se zákazníky nebo potenciálními zákazníky prostřednictvím sociálních médií.

Tvůj typický pracovní den v Eppi bude vypadat asi takto:

  1. Komunikace se současnými zákazníky - potvrzení objednávky, změny v objednávce, follow-upy, pokud má zákazník nějaký problém, jeho vyřešení k zákazníkově spokojenosti.
  2. Asistence prodejnímu týmu a pomoc s přípravou nabídek.
  3. Udržování kontaktu se zákazníky. Někdy trvá až 8 týdnů, než je požadovaný šperk připraven k převzetí, Tvým úkolem bude poskytovat zákazníkovi veškeré aktuální informace o zakázce, posílat mu fotografie rozpracovanosti, aby věděl, co se s jeho šperkem právě děje.
  4. Příprava schůzek se zákazníky a setkávání se s klienty v našem showroomu.
  5. Pomoc s udržováním každodenního chodu kanceláře a se správou skladových zásob.

Vyžadované schopnosti a dovednosti:

  • Výborné komunikační dovednosti - Do týmu rádi přijmeme jak česky, anebo i slovensky hovořícího člena, v tomto ohledu nemáme žádné preference. Budeš potřebovat hodně mluvit. Opravdu hodně. Se zákazníky nebo našimi partnery. Po telefonu nebo přes e-maily. Je třeba, abys působil chytře a jistě a nikdy se nebál zvednout telefon. Toto je opravdu velmi důležité, a pokud si nejsi jistý, neucházej se prosím o danou pozici.
  • Znalosti a praktické zkušenosti s prací na počítači a s webem – Všechno, s čím pracujeme, je online. Je třeba, abys měl naprostou jistotu v základních věcech, jako je e-mail, online software pro správu zákazníků a objednávek nebo základy soicálních médií.

Co získáš:

Jsme velmi pyšní na to, čeho jsme jako tým dosáhli. Ano, očekáváme tvrdou práci, ale zároveň chceme také ve stejné míře odměňovat. Zde jsou některé výhody toho, když s námi budeš pracovat:

Konkurenceschopné platové ohodnocení – Jedná se v podstatě o pozici na vstupní úrovni, která nevyžaduje žádné speciální pracovní zkušenosti nebo dovednosti. Zaručujeme finanční ohodnocení na odpovídající nebo lepší úrovni.

Flexibilní vybírání volna – Chápeme, že by práce neměla být stavěna nad osobní život, takže jsme celkem flexibilní ohledně občasných dní mimo práci nebo prodloužené dovolené, když je potřeba.

Neustálé vzdělávání se – Usilujeme o to, abychom v rámci společnosti sdíleli naše znalosti. Získáš přístup k velkému množství informací a znalostí z oblasti prodeje,online marketingu nebo managementu, které nejsou dostupné ani na úrovni univerzitního vzdělání.

Neomezený růst – Vždy se snažíme do nových pozic povyšovat spíše naše vlastní zaměstnance a zcela chápeme, že nikdo nesní o tom, že se stane asistentem. Pokud budeš plnit své cíle, neustále pracovat na zlepšování svých schopností a dovedností a budeš zapadat do naší firemní kultury, budeš mít mnoho příležitostí k povýšení na další pozici.


Doufáme, že s námi zůstaneš na opravdu dlouhou dobu. Pokud to nevyjde, přinejmenším získáš zkušenosti s prodejem zboží vysoké hodnoty, customer service nebo výjimečným online marketingem, které jsou žádané u každého zaměstnavatele.

Jak se přihlásit

Připravili jsme pro Tebe sadu otázek, abychom Tě lépe poznali. Odpovědi posílej společně se svým životopisem. Při jejich vypracování se nenech ničím omezovat a neboj se, že by byly příliš dlouhé.

  1. Proč bys s námi rád/a pracoval/a?

  2. Proč bychom měli dát přednost Tobě před ostatními?

  3. Pracoval/a jsi někdy v zákaznickém servisu? Pokud ano, poděl se s námi o situaci, kdy jsi vyřešil/a problém zákazníka k jeho úplné spokojenosti.

  4. Napiš nám příklad společností s výjimečným zákaznickým servisem. Řekni nám proč.

Svůj životopis společně s odpověďmi na otázky pošli na e-mail info@eppi.cz.