Eppický Customer Happiness Specialist
Rád/a komunikuješ a chceš se podílet na budování vztahů s našimi zákazníky? Staň se součástí happiness týmu, kde je neformální a přátelské prostředí samozřejmostí!
Jsme Eppi, online klenotnictví ze srdce Evropy. Baví nás vytvářet nové trendy v prodeji šperků. Kvalita a transparentnost jsou pro nás samozřejmostí, kterou jsme navíc vyšperkovali osobním přístupem
a vysokým standardem zákaznických služeb.
Víme, že úspěch firmy vychází zevnitř. Proto je pro nás důležité také to, s kým spolupracujeme. Kromě jedinečných šperků se můžeme v Eppi pochlubit i stejně jedinečnou partou lidí.
Jakou pozici nabízíme?
Hledáme flexibilního a spolehlivého člena týmu, který posílí náš tým zákaznické péče a pomůže nám zajistit maximální standard zákaznických služeb. Na této pozici budeš hlavní spojkou mezi klientem, výrobou a produktovým týmem, tak aby měl každý klient všechny potřebné informace ke svému šperku.
Tvojí hlavní pracovní náplní práce bude:
- telefonická a písemná komunikace s klienty
- potvrzování objednávek klientům - telefonicky nebo emailem, jak bude zákazníkům milejší
- následné zpracování objednávek - hlídání deadlinu výroby šperků, řešení případných změn objednávek, předávání aktuálních informací klientům
- zajištění servisu v rámci ponákupního servisu - řešení reklamací a oprav, úpravy velikostí prstenů a další úpravy šperků
- zajištění schůzek s klienty v našem showroomu
- veškeré související administrativní úkoly - práce s objednávkovým systém v naší webové administraci a dalšími nástroji, tabulky a formuláři

Kancelář na tebe čeká v samém centru Prahy. Počítáme s tebou dlouhodobě a na full time. Nástup je možný ihned nebo dle domluvy.
Co od tebe očekáváme?
Zásadní je pro nás nadšení a chuť do práce. Předchozí zkušenosti na obdobné pozici jsou pro tebe výhodou, ale určitě nejsou podmínkou, rádi tě komplexně zaškolíme. Důležité pro nás je, pokud máš zájem a chuť se učit a pracovat na sobě.
Určitě by ti ale neměly chybět tyto vlastnosti a schopnosti:
- Výborné komunikační schopnosti - písemné i ústní (český nebo slovenský jazyk)
- Prozákaznický přístup
- Spolehlivost a zodpovědnost
- Pečlivost a smysl pro detail
- Skvělý time-management
- Schopnost pracovat pod tlakem
Čím můžeme zaujmout my tebe?
- Neustálý přísun pracovních výzev
- Důraz na osobní rozvoj a růst
- Přátelský kolektiv se skvělým šéfem v čele
- Fér platové podmínky
- Týmové obědy a občerstvení v kanceláři
Jak se k nám přihlásit?
Pokud tě naše nabídka zaujala a věříš, že jsi tím správným kandidátem, pošli nám své CV na e-mail jobs@eppi.cz s předmětem “Customer Happiness Specialist” a připoj odpovědi na následující otázky. Při jejich vypracování se nenech ničím omezovat a neboj se, že by tvé odpovědi byly příliš dlouhé :)
- Proč bys s námi rád(a) pracoval(a)?
- Proč bychom měli dát přednost tobě před ostatními?
- Co by tě na této práci bavilo nejvíc?
- Máš už předchozí zkušenosti, které bys u nás mohl(a) uplatnit? Řekni nám o nich víc!
- Ohodnoť na stupnici 1 - 10 své komunikační schopnosti, a připoj vysvětlení.
Vybrané kandidáty pak pozveme do druhého kola na osobní pohovor. Budeme se těšit! :)
Potřebuješ poradit nebo ses nenašel v nabídce?
Nevadí! Talentovaní a cílevědomí lidé mají u nás místo vždy. Napiš nám, proč bys byl přínosem do našeho týmu, co bys uměl zlepšit na naší stránce a spolu se svým životopisem nám vše pošli na jobs@eppi.cz anebo se ozvi naší milé HR Nikči:
